Tennis og Badminton

Tennis

Har du lyst til at spille tennis ? Så har klubben også disse faciliteter. For kun 150 kr. pr. sæson kan du spille tennis i Birkende Boldklub.

Er du interesseret, så kom op og kig på faciliteterne - Indmeldelse skal ske HER, efter indmeldelse kontakt Dennis Møller for udlevering af nøgle til banen.

Dennis Møller, tlf.: 23 10 86 10

Tennisbanen bookes HER. 1. gang skal der oprettes bruger med emailadresse, venligst benyt samme mailadresse som du er registreret med ved indmeldelse. Denne oprettelse skal godkendes af administrator, før der kan bookes.

Badminton

Klubben tilbyder også mulighed for at du kan spille badminton i gymnastikhallen på den gamle Birkende Skole.

Indmeldelse gælder for et år af gangen og tider skal aftales med Dennis Møller.

Pris for en sæson er kun 150 kr./medlem. Alle badmintonspillere skal være medlem af boldklubben.

Er du interesseret så kontakt Dennis Møller, tlf.: 23 10 86 10 for udlevering af nøgle.