top of page

Foråret står for døren, turneringen starter op og vi byder gerne nye spillere velkomne i Birkende BK

Foråret er så småt ved at melde sin ankomst og det samme er turneringskampene i serie 4, som starter allerede her i weekenden.

Birkende Boldklub har nu overstået træningskampene både på hold 1 og hold 2. Det har for hold 1 resulteret i fem sejre ud af fem mulige og for hold 2 tre sejre ud af 5 mulige, så det må siges at have været en godkendt opstarte.

Dette betyder bestemt ikke, at vi ikke har mulighed for at byde nye spillere velkommen i vores lille hyggelige klub i Birkende kun ca. 2 km fra Langeskov By.

Vi træner fremadrettet hver tirsdag og torsdag kl. 18.30, og skulle du have lyst til at prøve kræfter med fodbolden er du velkommen til at komme og prøvetræne med os. Du er også velkommen til at kontakte vores træner Michael Kjærulf på 24 48 14 91 for nærmere info. Klubben tilbyder bla. gode faciliteter, eget klubhus, samt træningstøj m.m.

Bestyrelsen i BB